چمن مصنوعی دست دوم

چمن مصنوعی دست دوم بخریم یا نه؟

امروزه طرفداران چمن مصنوعی روز به روز رو به افزایش است. اجرای این ایده در هر مکانی بسیار هیجان انگیز است و کمک می کند محیط مورد نظرتان با زیبایی طبیعت آمیخته شود. در این میان برخی ها فکر می کنند قیمت چمن مصنوعی بسیار بالاست و برای کاهش هزینه به سراغ چمن مصنوعی دست دوم روند. اما آیا واقعاً نصب چمن مصنوعی دست دوم مناسب است یا خیر؟ نصب چمن مصنوعی دست دوم برای بعضی مواقع گزینه مناسبی به حساب می آید. اما در برخی موارد مانند استفاده از این محصول برای زمین های ورزشی  انتخاب خوبی نخواهد بود. چراکه زمین های ورزشی نیاز دارند بعد از چند سال یک بار چمن را به طور کلی تعویض گردد و استفاده از چمن دست دوم به صرفه نخواهد بود.

دیگر مشکلاتی که هنگام خرید چمن مصنوعی دست دوم وجود دارد این است که ما نمی‌دانیم این نوع چمن از کجا آمده؟ ساخت کجاست و قبلاً کجا نصب شده است؟ بنابراین ممکن است شما این محصول را به عنوان یک محصول خوب خریداری کرده باشید؛ اما نمی‌دانید در کدام قسمت های آن نواقصی وجود دارد. با این حال برخی فروشندگان انواع چمن مصنوعی را با قیمت های مختلف با توجه به سلامتی و ظاهر آنها به عنوان چمن مصنوعی دست دو به فروش می رسانند. اگر شما تصمیم دارید این دو چندان را برای استفاده‌های معمولی خریداری کنید در این مطلب همراه ما باشید.


کاربرد چمن مصنوعی دست دوم؛ از بالکن تا رستوران ها و باغ ها

پرکاربردترین مواردی که از چمن مصنوعی دست دوم استفاده می‌شود محیط‌های عمومی است. با استفاده از این نوع چمن در باغ تالارها، باغ آتلیه، فضاسازی محیط های مختلف مانند کافه ها و رستوران ها می توان تا حدودی هزینه دکوراسیون را کاهش داد. همچنین در نمایشگاه های تجاری که رفت و آمد بسیار زیاد است این مورد گزینه قیمت مناسب خواهد بود.

کاربرد چمن مصنوعی دست دومنکات مهم خرید چمن مصنوعی دست دوم

اگر تصمیم تان برای خرید چمن مصنوعی دست دوم قطعی است، حتماً به موارد گفته شده توجه داشته باشید:

  • از آنجا که چمن مصنوعی در فضای باز کارکرده ممکن است از لحاظ بهداشتی کثیف باشد و باعث ایجاد حساسیت های پوستی شود. پس قبل از خرید و نصب آن حتماً چمن مصنوعی را به خوبی بشویید.
  • همچنین چمن مصنوعی ممکن است هیچ ضمانت اعتباری نداشته باشد و در صورت بروز مشکل نمی توانید برای حل آن فروشنده مورد نظر مراجعه نمایید. اما قبل از خرید به تمام جهات چمن ‌مصنوعی توجه ویژه داشته باشید.
  • ممکن است برخی قسمت ها، رنگ ها و کیفیت چمن از بین رفته باشد. پس به سایز چمن هم دقت کنید. چرا که چمن مصنوعی از قبل بریده و بر اساس ابعاد ناحیه خاصی برش داده شده است.

نکات مهم خرید چمن مصنوعی دست دوم

چمن مصنوعی دست دوم از کجا بخریم؟

کدام محل فروش چمن مصنوعی دست دوم بهتر است؟ برای انتخاب مرکزی که بهترین محصول را در اختیار شما قرار دهد نیازمند بررسی عوامل مختلفی است. عواملی مانند کیفیت، ضمانت، مشاوره و … . در ادامه به طور دقیق تر در مورد این موضوع صحبت می کنیم:

مقاله پییشنهادی : چمن مصنوعی از کجا بخرم؟آموزش هک

 

چمن مصنوعی دست دوم تبریز با مشاوره حرفه ای

برای خرید چمن مصنوعی دست دوم تبریز مجموعه های بسیار در این زمینه فعالیت می کند. اما بهترین مرکز فروش چمن مصنوعی دست دوم کدام است، مسئله مهم برای تبریزی های عزیز است. برای انتخاب یک مرکز فروش به ارائه مشاوره تخصصی توجه ویژه داشته باشید. مرکزی به عنوان بهترین انتخاب می شود که برای انتخاب راحت تر و با اطمینان تر مخاطبین این ویژگی را در نظر بگیرید.

خرید چمن مصنوعی دست دوم اصفهان با کیفیت

برای خرید چمن مصنوعی دست دوم اصفهان گزینه های بسیاری وجود دارد. اصفهانی های عزیز باید بدانید مجموعه ای انتخاب ایده آلی است که کیفیت محصول را تایید کند تا مجبور نشوید بعد از مدتی دوباره اقدام به خرید کنید.

خرید چمن مصنوعی دست دوم مشهد با ضمانت

افرادی که اهل مشهد هستند برای تجربه خوب از خرید چمن دست دوم مشهد علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت و مشاوره باید ضمانت کالا را هم در نظر بگیرند. از آنجا که اکثر مراکز فروش چمن مصنوعی دست دوم ضمانت کالا ارائه نمی دهند؛ اما اگر به شما اطمینان دهد می توانید از محصول برای مدت مشخصی استفاده کنید، می تواند بهترین انتخاب باشد.

اگر هم نسبت به قیمت چمن مصنوعی دست دوم مشهد اطلاعی ندارید؛ می توانید با مشاورین مجموعه انتخابی تماس بگیرید. قیمت چمن مصنوعی دست دوم با توجه به کیفیت و میزان سلامتی آن مشخص می شود.

خرید چمن مصنوعی دست دوم تهران؛ ارائه انتخاب های متفاوت

در زمینه فروش چمن مصنوعی دست دوم تهران به دنبال بهترین مرکز هستید؟ مجموعه ای محصولات مختلفی ارائه دهد و شما بتوانید با توجه به نوع استفاده به راحتی چمن مصنوعی را انتخاب کنید، می تواند گزینه مناسبی باشد. انواع چمن مصنوعی با توجه به مکان استفاده در دسته بندی های مختلف مانند چمن مصنوعی ورزشی، چمن مصنوعی تزیینی و چمن مصنوعی هیبریدی قرار می گیرند. هر کدام آنها دارای ویژگی های متفاوتی هستند که در زمینه استفاده مشکلاتی ایجاد نشود. به عنوان مثال، ارتفاع و تراکم چمن مصنوعی ورزشی بسیار مهم است و قیمت چمن مصنوعی ورزشی هم به مراتب بیشتر از دیگر مدل هاست.

خرید چمن مصنوعی دست دوم اهواز؛ با قیمت مناسب

اهوازی های عزیز هنگام خرید چمن مصنوعی دست دوم حتما به قیمت محصولات توجه ویژه ای داشته باشید و قبل از خرید مدل های مختلف را مشاهده کنید تا از ویژگی ها و قیمت رایج محصول مطلع شوید.

خرید چمن مصنوعی دست دوم مازندران

برای خرید چمن مصنوعی دست دوم مازندران گزینه های بسیاری وجود دارد و از شهرهای مختلف می توانید این محصول را خریداری کنید؛ بخصوص ساری. چمن مصنوعی دست دوم ساری باید طبق استانداردهای روز جهانی ساخته شده باشد تا هیچ مشکلی هنگام استفاده به وجود نیاید.

 

قیمت چمن مصنوعی استوک

قیمت چمن مصنوعی دست دوم با توجه به میزان استفاده آن مشخص می شود. هر چقدر چمن‌ مصنوعی تمیزتر و الیاف آن بدون آسیب دیدگی باشد، قیمت چمن مصنوعی استوک بیشتر خواهد بود. همچنین متراژ چمن مصنوعی هم روی قیمت آن تاثیرگذار است. دیگر عوامل تعیین کننده، نوع الیاف، تراکم و تعداد گره هاست.

قیمت چمن مصنوعی استوک

نتیجه گیری

چمن مصنوعی به عتوان چمن تقلبی از جنس پلاستیک است که این روزها به خاطر شباهت بسیار زیاد با چمن طبیعی در زمینه ها و امکان مختلف استفاده می شود. هر چقدر کیفیت و نوع طراحی چمن مصنوعی بهتر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود. به همین دلیل، برخی ها تصمیم به خرید چمن مصنوعی استوک می گیرند که باید هنگام خرید دقت بسیاری داشته باشند تا خیلی زود مجبور به خرید محصول جدید نشوند.

اما اگر شما تصمیم به خرید چمن مصنوعی نو دارید، شرکت تولیدی یاراپویش (ترمه چمن) انتخاب ایده آلی است. این مجموعه اولین تولید کننده داخلی باکیفیت است که محصولات خود را طبق استانداردهای جهانی طراحی می کند. با اطمینان خاطر چمن مصنوعی باکیفیت را با قیمت خوب خریداری کنید و از ظاهر جذاب آن لذت ببرید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید