چمن مصنوعی ارزان

چمن مصنوعی ارزان؛ یک سرمایه گذاری بلند مدت!

خرید چمن مصنوعی ارزان یکی از پرطرفدارین راهکارها برای فضاسازی محیط و خلق زیبایی طبیعت است. امروزه از نظر سازندگان و سرمایه‌گذاران، چمن مصنوعی یک انتخاب مقرون به صرفه است که نیازی به پرداخت هزینه زیاد بابت نگهداری آن ندارد. این محصول در شکل ها و طرح های مختلف عرضه می شود و برای محیط‌های مختلف مانند باشگاه های ورزشی، شرکت ها، ساختمان های مسکونی و …  بسیار کاربرد دارد. از این رو، قیمت چمن مصنوعی کاملا متفاوت است و برای انواع چمن مصنوعی قیمت خاصی ارائه می‌دهند. باغ فضاسازی شده طبق دستورالعمل های سازمان

با چمن مصنوعی ارزان خبری از قیمت نجومی نیست!

خرید چمن مصنوعی همانند هر خرید دیگری است! هرگز دوست ندارید از یک نوع چمن خوشتان بیاید؛ اما نتوانید از عهده پرداخت آن برآیید. پس دانستن این که  چه میزان بودجه ای نیاز دارید، قبل خرید در انتخاب چمن بسیار کمک می‌کند. از طرفی، با انتخاب یک تولیدکننده مطمئن دیگر هیچ نگرانی بابت قیمت ندارید. چراکه خبری از واسطه و قیمت نجومی نیست! تولید کننده ترمه چمن یکی از بهترین تولید کننده های ایرانی است که با پشتوانه متخصصین کاملاً حرفه ای اقدام به تولید انواع چمن مصنوعی استاندارد کرده است. از آنجا که شما از تولید کننده خرید می کنید و نسبت به کیفیت محصول مطمئن هستید، خرید چمن مصنوعی ارزان را تجربه خواهید کرد.

خرید چمن مصنوعی ارزان

خرید چمن مصنوعی ارزان یکی از مهمترین مراحلی است که باید به آن دقت داشته باشید. در حال حاضر شاهد اجناس فیک بسیاری در فروشگاه های مختلف هستیم. متاسفانه چمن های مصنوعی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. پس باید نکات متعددی را در نظر گرفته باشید. به نظر شما چگونه می توان محصول با کیفیت را با قیمت ارزان خریداری کرد؟ مراکز بسیاری اقدام به ارائه خدمات چمن مصنوعی نموده اند. اما آیا می توان به تمامی آنها اعتماد کرد؟ طبیعتا هریک از مراکز فروش چمن مصنوعی، خدمات منحصر به فرد خود را ارائه می کنند و شرکت ما یکی از بهترین ها در این میان است. مسئولین شرکت ما به منظور جلب رضایت مشتریان خود اقدام به ارائه بهترین چمن مصنوعی با نازلترین قیمت ها نموده است. برای خرید از شرکت ما، تنها کافی است انواع چمن های مصنوعی را مشاهده کرده و پس از انتخاب، مراحل خرید را پشت سر بگذارید.

چرا چمن مصنوعی ارزان پرطرفدار است؟

امروزه همگان تمایل به لوکس جلوه دادن محل سکونت، محل کار و باغچه و… خود دارند. چمن مصنوعی ارزان یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن فضایی دلچسب و فوق العاده به شمار می رود. این نوع چمن ها با جلوه کاملا طبیعی که دارند، بهترین جایگزین برای چمن های طبیعی خواهند بود. چمن های طبیعی نیاز به رسیدگی روزمره داشته و از این رو طبیعتا هر فردی را خسته خواهند کرد. چمن های مصنوعی همانطور که از نام آن پیداست، از مواد اولیه مصنوعی تهیه می شوند. از این رو ماندگاری بیشتری داشته و نیازی به هیچ گونه رسیدگی نخواهند داشت. هتلداران، باغداران، مسئولین تالار ها و همچنین افراد عادی، برای زیباسازی فضای محل سکونت خود می توانند از چمن مصنوعی ارزان استفاده کنند. در این صورت هم در وقت خود صرفه جویی کرده و هم بهترین جلوه را به فضا خواهند بخشید.
  • تا پایان عمر زیبا به نظر می رسد، بدون این که کثیف شود.
  • مناسب برای بازی کودکان و حیوانات خانگی
  • عدم نیاز به نگهداری و مراقبت برای حفظ چمن

چمن مصنوعی ارزان را از کجا تهیه کنیم؟ 

با کمک  ترمه چمن به راحتی می‌توانید بدون هیچ دغدغه ای چمن مصنوعی ارزان را به صورت اینترنتی خرید کنید. خرید اینترنتی چمن مصنوعی یکی دیگر از خدمات این مجموعه است که به منظور رفاه مخاطبین در نظر گرفته شده. همچنین با برقراری تماس با مشاورین این مجموعه به راحتی بهترین چمن مصنوعی را بر اساس محیط مورد نظرتان خریداری می کنید. حال برای دانستن نکات کلید خرید می توانید سری به مقاله چمن مصنوعی را از کجا بخرم بزنید. ارزان ترین چمن مصنوعی

فروش چمن مصنوعی ارزان

مراکز فروش چمن مصنوعی ارزان را می توان در سطح شهرها و همچنین فضای مجازی نیز مشاهده کرد. تا چندی پیش برای خرید چمن مصنوعی، باید به یکی از فروشگاه های سطح شهر مراجعه می شد. خرید از این مراکز، علاوه بر نیاز به زمان بیشتر، تنوع مدل کمتری نیز خواهد داشت. از این رو وب سایت های اینترنتی متعددی در سطح فضای مجازی فعالیت می کنند که می توانید یکی از آنها را برای خرید انتخاب کنید. چمن های مصنوعی در انواع اقسام اندازه ها و مدل های مختلف ارائه شده اند و از این رو می توانید متناسب با خواسته خود یکی از بهترین ها را برای خرید انتخاب کنید. شرکت ما این امکان را فراهم کرده تا بتوانید به صورت کاملا آنلاین و از سراسر نقاط کشور، نسبت به خرید چمن مصنوعی اقدام کنید. پس از پشت سر گذاشتن مراحل خرید، چمن مصنوعی های خریداری شده در کوتاه ترین زمان ممکن، جلوی درب تحویل داده خواهند شد.

قیمت چمن مصنوعی ارزان

عوامل مختلفی روی قیمت چمن مصنوعی تاثیرگذار است. پس برای خرید چمن مصنوعی ارزان باید برخی فاکتورها را را حذف کرد تا به نتیجه و قیمت دلخواه رسید. در موارد زیر به بررسی این عوامل تاثیرگذار می پردازیم:
  • مساحتی که قرار است با چمن مصنوعی پوشانده شود چقدر است؟ هر چقدر مساحت بیشتر باشد، قیمت چمن مصنوعی بیشتر خواهد شد.
  • آیا خودتان می‌توانید چمن مصنوعی را نصب کنید یا برای این کار از نصب کننده کمک می گیرید؟ اگر نحوه چسباندن چمن مصنوعی را یاد گرفته‌اید، دیگر نیازی نیست با برای نصب چمن مصنوعی هزینه بپردازید.
  • آیا زمین مورد نظر نیاز به آماده سازی دارد؟ اکثر چمن های مصنوعی سطح نفوذ پذیر هستند و آب و خاک توسط آنها تخلیه می شود. بنابراین باید سطح زیرین چمن آمادگی لازم هنگام بارندگی و تغییرات آب و هوایی را داشته باشد. در صورت نیاز به آماده سازی زمین باید هزینه بیشتری بابت مصالح و اقدامات لازم بپردازید.

چمن مصنوعی ارزان تهران

چمن مصنوعی ارزان در انواع بخش های مختلف کاربرد دارد. چمن مصنوعی ورزشی از جمله پرفروش ترین نوع چمن های مصنوعی است. این نوع چمن مصنوعی همانطور که از نام آن پیداست، جهت استفاده در ورزشگاه ها عرضه شده است. چمن های مصنوعی ورزشی، از متریال های متفاوتی نسبت به سایر انواع چمن مصنوعی تولید شده است. چرا که این نوع چمن مصنوعی، بیش از سایر مدل های آن در معرض آسیب قرار دارد. چمن مصنوعی تزئینی هم توسط شرکت های مختلفی تولید می شوند. هرکدام از این شرکت ها، از متریال های متفاوتی نسبت به یکدیگر استفاده می کنند و به همین دلیل باید در انتخاب مرکز خرید نهایت دقت را داشته باشید. در شهر تهران که سرسبز بودن حیاط یا محوطه بالکن به یک آرزو تبدیل شده، نیاز به چمن مصنوعی بیش از سایر مناطق احساس می شود. چمن مصنوعی در این شرایط به کمک شما خواهد آمد و با استفاده از آن، می توانید بخش های مختلف خانه خود، از جمله بالکن را چمن کاری کنید.

چمن مصنوعی ارزان

ارزان ترین چمن مصنوعی

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که فکر بسیاری را در خرید چمن مصنوعی به خود مشغول می کند. اما آیا ارزان ترین مورد بهترین انتخاب است؟ با اینکه طبیعتا افراد به دنبال خرید ارزان قیمت اجناس هستند، اما معمولا کالاهای ارزان قیمت، کیفیت مطلوبی ندارند. پس نباید همیشه دنبال خرید ارزان باشیم! افراد عقاید متفاوتی در رابطه با قیمت اجناس دارند و بنده از بزرگی شنیده بودم که: من هنوز چنان ثروتمند نشده ام که اجناس ارزان قیمت بخرم! احتمالا برای خود شما نیز اتفاق افتاده که جنس بی کیفیت را با قیمت ارزان خریداری کرده اید. اما پس از گذشت مدت زمان کوتاهی خراب شده و یا خاصیت خود را از دست داده است. در این صورت مجبور به خرید برای بار دوم می شوید! و دقیقا همان قیمتی را پرداخت خواهید کرد که در ابتدا می توانستید برای جنس اصل و باکیفیت پرداخت کنید! اما برخی مراکز فروش چمن مصنوعی، اجناس بی کیفیت را نیز با قیمت بالا عرضه می کنند و با انتخاب مرکز خرید معتبر می توانید خیال خود را از این بابت آسوده کنید. شرکت ما ارزانترین چمن مصنوعی را در تهران عرضه کرده و از هر نقطه کشور می توانید نسبت به خرید چمن مصنوعی ارزان اقدام کنید.

نحوه نصب و مراحل پس از خرید

پس از خرید چمن مصنوعی ارزان، باید اطلاعاتی در رابطه با نصب آن به دست آورید. اول از همه باید به اندازه تکه های چمن دقت داشته باشید. هریک از انواع چمن های مصنوعی برای کاربردهای متفاوتی ارائه شده اند. اما هریک از مدل های چمن مصنوعی را که انتخاب کرده باشید باید سطح را مسطح کنید. این سطح می تواند: سیمان، سرامیک، بتن، کاشی، ایزوگام و… باشد. برای نصب چمن مصنوعی، از چسب مخصوص استفاده می شود. البته چنانچه چمن مصنوعی در معرض سایش قرار گرفته باشد، باید آن را با پیچ و رولپلاک متصل کنید تا دوام بیشتری داشته باشد. دقت در نصب چمن مصنوعی بیش از هر چیزی حائز اهمیت است و حتما باید اینکار را به افراد متخصص و کاربلد در این زمینه بسپارید. مسئولین شرکت ما بهترین عملکرد را نشان داده اند و رضایت مشتریان، نشان از کیفیت خدمات ارائه شده توسط آنهاست.  

پاسخ به سوالات متداول

سوالات رایج  
ارزانترین چمن مصنوعی چقدر است؟   هزینه چمن مصنوعی بر اساس هر متر مربع و مدل آن مشخص شود. هر چقدر متراژ محیط مورد نظر بیشته باشد، هزینه چمن مصنوعی بیشتر خواهد بود .
عمر چمن مصنوعی ارزان چقدر است؟ چمن مصنوعی ارزان با توجه به عوامل مختلف مانند میزان تردد حدود ۲۰ سال بدون نیاز به اقدامات خاصی و تعمیر آن عمر می کند. چمن مصنوعی از بین نمی رود و در فصول مختلف رنگ و کیفیت خود را حفظ می کند.

آیا نصب چمن مصنوعی ارزان تر است؟

 
هزینه نصب چمن مصنوعی با توجه به نوع انتخابی آن متفاوت است. می توانید با تماس با کارشناسان ما از هزینه نصب چمن مد نظر خود اطلاع پیدا کنید. همچنین اگر خودتان برای نصب اقدام می‌کنید مسلما هزینه‌های آن تا حدودی کاهش پیدا خواهد کرد.
آیا چمن مصنوعی ارزش خرید دارد؟ خرید چمن مصنوعی یک سرمایه گذاری طولانی مدت است و به عنوان یک فرش مناسب برای محیط های باز شناخته می شود. مهم ترین مزیت آن، رفع نگرانی های زیست محیطی است. با اجرای چمن دیگر نیازی به آبیاری، چمن زنی و تغذیه گیاه ندارید و با پرداخت کمترین هزینه از آن برای طولانی مدت استفاده می کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

این پست دارای یک دیدگاه است

  1. مسعود

    سلام و وقت بخیر
    چمن مصنوعی بعد از یه مدت طراوت و تازگی اولیه خودش رو از دست میده مخصوصا وقتی خاک به درزهاش نفوذ میکنه. از نظر شما بهترین روش جهت نظافت و شستشو چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید