شما در حال مشاهده هستید چمن مصنوعی از کجا بخرم؟

چمن مصنوعی از کجا بخرم؟

اگر این سوال ” چمن مصنوعی را از کجا بخریم” برای شما مطرح شده است باید بگوییم که درست آمده اید! در هر جای کشور پهناور ایران که ساکن هستید، از تهران گرفته تا بندرعباس، از مشهد تا مراغه، ترمه چمن با افتخار آماده تامین چمن مصنوعی مورد نیاز شما است. اما چرا ترمه چمن را پیشنهاد می دهیم؟ در ادامه همراه ما باشید تا با بررسی نکات مهم خرید چمن مصنوعی به یک نتیجه قطعی و انتخاب درست برسید.

چرا اینقدر پرطرفدار است؟

در مکان‌های زیادی که امکان پرورش چمن طبیعی نیست، نصب چمن مصنوعی می تواند گزینه مناسبی برای ایجاد یک فضای دلنشین و یادآور طبیعت باشد. چمن مصنوعی جایگزین خوبی چمن‌های طبیعی است که هرگز دردسرهای چمن طبیعی مثل چمن‌زنی، آبیاری، کشت و نگهداری را ندارد. در حالی که آرامش طبیعت را در فضا تداعی می کند. از آن جا که کشت و نگهداری چمن نیاز به مراقبت زیاد و مصرف آب بسیار زیادی دارد، در کشورهای پیشرفته برای صرفه‌جویی در مصرف آب، سال هاست که چمن‌های مصنوعی را کم کم جایگزین چمن طبیعی کردند.

حال شما هم می توانید با انتخاب چمن از نوع مصنوعی در حفظ محیط زیست سهیم باشید. اما فراموش نکنید برای خرید این محصول و به سراغ معتبرترین و شناخته شده ترین مرکز فروش بروید. مرکزی که تمام تلاش خود را برای انتخاب مطمئن و آسوده انجام می دهد و محصول دلخواه تان را بهتان پیشنهاد دهد.

 

 

معیار های مهم در خرید چمن مصنوعی

 

مهم ترین معیار های خرید چمن مصنوعی؛ از زیبایی تا کیفیت

مهم ترین معیار های خرید چمن مصنوعیاگر این سوال که چمن مصنوعی از کجا بخرم در ذهن شماست، توصیه می کنیم چمن مصنوعی مورد نظرتان را از مرکز خرید چمن مصنوعی بخرید که این امکانات را ارائه دهد:

۱٫اولین معیار؛ ظاهر و زیبایی

شکل ظاهری، رنگ و همچنین بوی چمن مصنوعی مشخص می کند که این چمن چه کیفیتی دارد. اولین معیاری که شما در خرید چمن مصنوعی باید در نظر بگیرید این است که چمن، رنگ و بوی تازگی داشته باشد.

۲٫ وزن؛ سبک یا سنگین؟

اگرچه تشخیص این موضوع کار تخصصی است. اما پیشنهادی که برای شما داریم، این است که بین نمونه ها چرخ بزنید و آنها را امتحان کنید. سپس وزن هایشان را با هم مقایسه کنید. سبک ترین و سنگین ترین نوع چمن  را می توانید با این کار ساده تشخیص دهید.

مسلما انتخاب شما نه سبک ترین و نه سنگین ترین چمن مصنوعی است؛ بلکه متعادل ترین آنهاست. چرا؟ به این دلیل که فرآیند نصب چمن مصنوعی وابسته به وزن محصول است. به عنوان مثال، هر چه چمن مصنوعی سنگین تر باشد، سخت تر نصب می شود. همچنین انعطاف پذیری و دوام محصول هم ارتباط مستقیمی با وزن چمن مصنوعی دارد.

۳٫ انتخاب رنگ، کاملا سلیقه ای

اگر چه انتخاب رنگ یک موضوع کاملا سلیقه ای است. اما باید گفت رنگ چمن مصنوعی هر چه سبزتر باشد، مرغوب تر است. اما درباره نمونه هایی که زرد و سبز هستند یک نکته اساسی وجود دارد، چمن را بو کنید و اگر به نظرتان بوی تازگی نمونه های دیگر را داشت، احتمالا مشکلی وجود ندارد. اما در این صورت داشتن رنگ و بویی به جز تازگی، به این معنی است که چمن شما به طور کامل مرده است و فرقی با موکتی موقتی ندارد. 

سومین معیار خرید چمن مصنوعی

۴٫ چمن مصنوعی ارزان، اما با کیفیت!

هنگام خرید همیشه هزینه یک نکته بسیار مهم است. اگر به وب سایت های مختلف سر زده باشید، متوجه شده اید تفاوت قابل مشاهده ای در قیمت انواع چمن مصنوعی وجود دارد که این تفاوت قیمت اکثراً به خاطر تفاوت کیفیت است. البته نوع چمن مصنوعی هم تعیین کننده قیمت آن نیز می باشد.

خوشبختانه با تولید کننده ترم چمن به راحتی می تواند قیمت چمن مصنوعی ارزان را تجربه کرد! این مجموعه به عنوان یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین تولید کننده داخلی، تمام تلاش خود را برای ارائه چمن مصنوعی با کیفیت با قیمت مناسب انجام می دهد و محصولات خود را طبق استانداردهای روز جهانی تولید می کند.. بنابراین دیگر مجبور نیستید برای خرید چمن مصنوعی خارجی هزینه زیادی بپردازید.

۵٫ تشخیص کیفیت تنها با ۳ سوال

در این لحظه سوالی که در ذهن شما ایجاد می‌شود این است که چگونه چمن مصنوعی با کیفیت بالا را هنگام خرید تشخیص دهیم؟ برای مشخص کردن کیفیت تنها لازم است چند نکته کلیدی را در نظر داشته باشید و از خریدار خود بپرسید:

سوال اول: ایمنی محصول چطور است؟

یکی از ویژگی‌های مهم چمن مصنوعی نکات ایمنی اجرا شده در طراحی آن است. مثلا هدفتان از اجرای چمن مصنوعی، زمین بازی مناسب است یا دوست دارید فضای کاملاً دلنشینی برای بازی بچه ها و حیوانات خانگی خلق کنید. در این لحظه، تصور کنید اگر چمن مصنوعی با مواد مضر در غلظت های بالا طراحی شده باشد، چه می شود؟ مسلما سلامتی بازیکنان یا کودکتان به خطر می‌افتد. بنابراین ایمنی چمن مصنوعی باید از نظر فروشنده ۱۰۰% تضمین شود.  مجموعه ترم چمن در این زمینه سخت گیری های بسیار زیادی دارد و در تلاش است طبق استانداردهای دنیا و انجام آزمایشات بی شمار نتیجه عالی برای مخاطبین خود به ارمغان بیاورد.

سوال دوم: پشت کار چمن مصنوعی چگونه است؟

اگر دوست دارید از چمن مصنوعی سال‌های بسیار لذت ببرید؛ تنها کافی است پشت کار چمن ‌مصنوعی کاملا محکم طراحی شده باشد. در واقع، ماندگاری چمن به نوع الیاف مصنوعی به کار رفته در پشت آن بستگی دارد. مثلا چمن هایی به صورت دوگانه طراحی می شوند، استحکام بسیار بالایی دارند.

سومین سوال: آیا چمن مصنوعی مقاوم در برابر سایش است؟

اگر می خواهید چمن‌مصنوعی بعد از چندین سال، باز هم زیبا و مرتب به نظر برسد شما به یک چمن مصنوعی با کیفیت و مقاوم در برابر سایش نیاز دارید. برای اطمینان از کیفیت و مقاومت چمن مصنوعی، یک ایده بسیار خوبی برایتان داریم! تنها لازم است از افرادی که مدتی است از چمن مصنوعی در باغ خود استفاده کردند سوال بپرسید. در این شرایط با خیال راحت می توانید اقدام به خرید کنید.

از آنجا که مجموعه ترمه چمن رضایت مخاطبین خود را مهم ترین هدف در نظر گرفته است؛ تا زمانی که آنها از انتخاب خود مطمئن نشوند، آنها راهنمایی می‌کند تا بهترین محصول را از نظر کیفی و نوع استفاده انتخاب کنند.

۶٫ تراکم چمن

چمن های مصنوعی از نظر تراکم دارای انواع مختلفی هستند که میزان تراکم با توجه به نوع استفاده مشخص می شود. مثلاً میزان تراکم چمن مصنوعی که برای بازی کودکان و حیوانات انتخاب می‌شود نسبت به چمن مصنوعی ورزشی متفاوت است. پس قبل از خرید حتما در مورد میزان تراکم مورد نیاز چمن دلخواهتان اطلاعات دقیق به دست آورید.

ششمین معیار خرید چمن مصنوعی

۷٫ ارتفاع چمن

منظور از ارتفاع چمن همان ارتفاع برگ های چمن است. این ویژگی هم با توجه به نیاز شما مشخص می شود. اگر دوست دارید چمن زیباتری داشته باشید باید از چمن بلندتر و پرتراکم تر استفاده کنید. این نوع چمن با گذشت زمان صاف تر به نظر می رسد و جذابیت خاصی دارد. خرید چمن مصنوعی با ارتفاع ۳۰ الی ۳۷ میلی متر بهترین نوع چمن از نظر زیبایی است. اما اگر می خواهید روی چمن از مبلمان استفاده کنید، توصیه می شود ارتفاع چمن را کمتر در نظر بگیرید. زیرا پایداری آن بیشتر خواهد بود.

۸٫ گارانتی

یکی از موضوعات مهم برای انتخاب این که از کجا چمن مصنوعی بخریم، گارانتی است. با وجود ویژگی گارانتی محصولات به راحتی و بدون دغدغه خرید انجام می شود و در صورت بروز هر گونه مشکل می توان از مجموعه خرید درخواست بررسی نمود. پس قبل از خرید حتما در مورد گارانتی چمن مصنوعی انتخاب شده، از فروشنده سوال بپرسید و شرایط اجرایی آن را جویا باشید.

مقاله پییشنهادی : چمن مصنوعی برای تراسآموزش هک


خرید چمن مصنوعی برای کجا؟

قصد خرید چمن مصنوعی برای بالکن دارید یا برای حیاط؟ یا نه، تصمیم دارید این محصول را برای محیط ورزشی یا اماکن دیگری خرید کنید؟ چمن مصنوعی با توجه به محیط مورد نظر طراحی می شود و ویژگی های چمن باید با کاربری فضا هم خوانی داشته باشد. به عنوان مثال، چمن مصنوعی برای بالکن می تواند مناسب با دیگر المان های دکوراسیون این فضا انتخاب شود. هم چنین میزان تراکم و قابلیت هایی همچون ضدحساسیت بودن در خرید و قیمت چمن مصنوعی برای بالکن تاثیرگذار است.

به همین دلیل، انواع چمن مصنوعی به سه دسته تزیینی، ورزشی و هیبریدی تقسیم می شود تا بتوان براساس هدف خرید، انتخاب ایده آل تری را تجربه کرد. به عنوان مثال، خرید چمن مصنوعی تزیینی بیشتر برای مصارف تزیینی و ایجاد یک فضای آرامش بخش کاربرد دارد. خرید چمن مصنوعی ورزشی هم جهت اجرا برای زمین های ورزشی مانند گلف، فوتسال، فوتبال و … پرکاربرد است.

بورس چمن مصنوعی کجاست؟

بازار چمن مصنوعی در ایران کجاست؟ یا کجا می توان با انواع چمن مصنوعی آشنا شد؟ بازار هر چیزی مسلما در تهران است. اما این محصول مکان خاصی به خودش اختصاص نداده. چراکه تعداد دفعاتی که افراد چمن مصنوعی خریداری می کنند بسیار کم است. با پرسجو از افراد مختلف و جستجو در فضای اینترنت می توانید با مراکز خرید چمن مصنوعی آشنا شوید و با در نظر گرفتن ویژگی های گفته شده در این مقاله انتخاب خوبی داشته باشید.

تنها تولیدی چمن مصنوعی در ایران

این روزها اکثر مخاطبین به فکر خرید راحت تر و در عین حال مطمئن هستند. کمتر کسی وقت صرف می کند در فروشگاه های مختلف به دنبال چمن مصنوعی بگردد. اما نمی توان بدون در نظر گرفتن ویژگی های مهم یک شرکت چمن مصنوعی اقدام به خرید کرد.

در موارد زیر با این ویژگی های متفاوت شرکت تولیدی ترمه چمن، تنها تولیدکننده چمن مصنوعی در ایران آشنا می شوید تا راحت تر تصمیم به خرید بگیرید. این مجموعه برای رفاه مخاطبین تمام تلاش خود را بکار می گیرد:

  • اجرای تمام معیارهای مهم چمن مصنوعی برای تولید محصولات باکیفیت
  • دارای تیم پاسخگویی مجرب و حرفه ای
  • دارای تیم نصاب حرفه ای برای اجرای چمن
  • ارائه قیمت مناسب
  • پشتیبانی سریع
  • توانایی مشاوره تخصصی برای انتخاب راحت تر مخاطبین
  • تضمین کیفیت محصولات
  • اجرای زمین فوتبال طبق استاندارد فدراسیون جهانی فوتبال
  • امکان خرید اینترنتی
  • دارای گواهینامه تخصصی چمن مصنوعی

تجربه خرید چمن مصنوعی در تهران برای کل کشور

به دنبال خرید چمن مصنوعی قیمت مناسب هستید؟ اما نمی توانید از راه های دور به تهران بیاید. اصلا نگران نباشد. شرکت تولیدی ترمه چمن امکان خرید چمن مصنوعی را برای تمام کشور با فروش اینترنتی فراهم کرده است. با مراجعه به قسمت محصولات می توانید تمام اطلاعات را در مورد انواع چمن مصنوعی کسب کنید و با خیال آسوده سفارش دهید.

 

 

قیمت چمن مصنوعی چقدر است؟

قیمت چمن مصنوعی چقدر است؟ هزینه چمن مصنوعی در تولیدی ترمه چمن، بر اساس میزان، جنس و مورد استفاده، متفاوت است. بهترین کار برای انتخاب چمن مصنوعی با قیمت مناسب برای هر خریدار، مطالعه و مقایسه کیفیت ها، ویژگی ها و قیمت های مختلف و همچنین بررسی کامل نیازمندی های فضایی است که چمن در آن نصب خواهد شد.

سوالی که در این زمینه میان مخاطبین بسیار پرتکرار است: “ قیمت چمن مصنوعی ارزان چقدر است؟اول باید بررسی کنیم واقعا خرید چمن مصنوعی ارزان درست است یا خیر؟ مطمئنا قیمت محصولات مختلف را مشاهده کرده اید و می دانید هر کدام با توجه به نوع و جنس شان قیمت متفاوتی دارند. تنها در صورتی می توان گفت خرید چمن مصنوعی ارزان انتخاب خوبی است که مناسب بودن قیمت آن بخاطر کیفیت پایین نباشد و به دلیل تولید داخلی، قیمت محصول نسبت به نمونه های خارجی پایین تر است.

 

نتیجه گیری

چمن مصنوعی گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند چمن زیبا داشته باشند. اما وقت کافی برای نگهداری های سخت و دشوار ندارند. از آنجا که خرید چمن مصنوعی از نظر خیلی ها گران است؛ با کمی تفکر می توان به این نتیجه رسید که این روش یک سرمایه گذاری بلندمدت است. شما با پرداخت هزینه معقولانه برای سال های بسیاری از زیبایی چمن لذت می برید؛ بدون این که نیاز باشد برای نگهداری آن هزینه‌های همچون کوددهی، آبیاری و چمن زنی بپردازید.

و در آخر، تنها هدف ما عدم پشیمانی شما و دانستن این نکته که تنها با انتخاب درست و آشنا شدن با یک مجموعه حرفه ای چمن رویایتان را با خیال آسوده خریداری می کنید، در ای مطلب بوده است. پس تردید نکنید و یک خرید جذاب را تجربه کنید! اگر هم سوال یا ابهامی دارید به راحت با مشاورین متخصص این مجموعه در تماس باشید.

نتیجه گیری

سوالات رایج

 

قیمت چمن مصنوعی برای بالکن چقدر است؟

 

از آنجا که  چمن مصنوعی مناسب برای بالکن از نوع تزیینی است، با مراجعه به قسمت محصولات و انتخاب مدل چمن مصنوعی تزئینی از قیمت آن مطلع می شوید.

قیمت چمن مصنوعی مخصوص فوتبال چقدر است؟ 

 

چمن مصنوعی مخصوص فوتبال در مدل ها و طرح های مختلف قابل خریداری است. بنابراین نمی توان گفت به طور دقیق، هزینه چمن مصنوعی برای فوتبال چقدر است.

 

چمن مصنوعی برای بالکن از کجا بخریم؟ 

 

تولید کننده ترمه چمن برای بالکن هم دارای محصول خاص متفاوتی است که به عنوان تزیینی در دسته بندی محصولات قرار دارد.

در خرید چمن مصنوعی باید به دنبال چه چیزی باشم؟ 

 

برای خرید چمن مصنوعی زیبا باید به دنبال محصولی باشید که از رنگ سبز متفاوتی برخوردار بوده و هنگام پهن شدن، ظاهری شاداب و طبیعی داشته باشد.

بهترین چمن مصنوعی چیست؟

 

کسانی که دوست دارند چمن مصنوعی ظاهری تازه داشته باشد، ارتفاع چمن را بین ۲۵ الی ۳۰ میلیمتر در نظر بگیرند. اما برای داشتن چمن های طبیعی توصیه می کنیم چمن خود را در ارتفاع ۳۰ الی ۳۸ میلی متر انتخاب نمایید.

                   

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید