گرانول چمن مصنوعی

گرانول چمن مصنوعی

معرفی گرانول چمن مصنوعی

گرانول چمن مصنوعی چیست و چه کاربردی دارد؟ در ادامه در نظر داریم به معرفی گرانول لاستیکی پرداخته و مزیت استفاده از آن را مورد بررسی قرار دهیم. برای خرید این محصول می توانید هم اکنون از خدمات فروش آنلاین ما بهره مند شوید و ثبت سفارش خود را بصورت تلفنی نهایی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گرانول چمن مصنوعی با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

گرانول چمن مصنوعی که در بسیاری از مواقع به عنوان گرانول لاستیکی به فروش می رسد به عنوان ماده ی حجم دهنده زمین چمن، کاربرد بسیار زیادی دارد. از آن می توان به عنوان پرکننده ی چمن مصنوعی فوتبال استفاده کرد. این محصول همان خرده لاستیک هایی است که در ابعاد مختلف تولید می شود. گرانول لاستیکی با قرار گرفتن در بین فضاهای خالی چمن می تواند به عنوان حجم دهنده عمل کند. معمولا گرانول به رنگ سیاه به فروش میرسد و در داخل چمن های مصنوعی نیز دیده می شود. این دانه های سیاه پلاستیکی دارای ابعاد ۳ تا ۵ هستند و  به راحتی در چمن ها تزریق می شوند. توجه کنید کیفیت یک چمن مصنوعی به میزان گرانول تزریق شده به آن وابسته است. نوع و میزان گرانول می تواند کیفیت چمن را به مقدار قابل ملاحظه ای افزایش دهد. به همین دلیل توصیه می شود که حتما از مراکز معتبر گرانول چمن مورد نیاز را سفارش دهید.

 

رول محصول شرکت ترمه چمن

 

کاربرد گرانول لاستیکی

گرانول چمن مصنوعی معمولا به رنگ مشکی است البته نمونه های سبز رنگ این محصول نیز موجود است که در ایران به ندرت یافت می شوند. گرانول های سبز رنگ به دلیل داشتن رنگ یکسان با چمن های مصنوعی قطعا منظره ی بهتری را ایجاد می کنند. کاربرد گرانول چمن مصنوعی چیست؟ کاربرد این محصول فقط به عنوان حجم دهنده ی زمین های چمن محدود نمی شود از گرانول پلاستیکی می توان به منظور پر کننده سطح های سفت نیز استفاده کرد. کاربرد آن در تولید کفپوش های ورزشی نیز وسیع است. در صورتی می توانید از کارایی این نوع از محصولات به خوبی بهره مند شوید که نمونه های مرغوب را از فروشنده های معتبر سفارش دهید.

 

مشخصات گرانول چمن

گرانول ها در ابعاد و اندازه های گوناگون به فروش می رسند. به همین دلیل آنها را در دسته بندی های مختلف از جمله گرانول های سنگین، سبک و نیمه سبک قرار می دهند. مناسب ترین گرانول لاستیکی که به عنوان پرکننده ی چمن های مصنوعی استفاده می شود گرانول نیمه سبک است. این محصول از ضایعات نفتی تولید می شود و مقاومت خوبی در برابر ضربه های مختلف دارد.

 

مزیت استفاده از گرانول در الیاف چمن مصنوعی چیست؟

گرانول چمن مصنوعی چه مزیتی دارد؟ استفاده از گرانول چمن، مزایای بسیاری دارد که از مهمترین آنها می توان موارد زیر را در نظر گرفت:

  • افزایش طول عمر مفید زمین های چمن مصنوعی ورزشی
  • کاهش میزان دمای چمن های مصنوعی تزئینی
  • افزایش میزان آسیب پذیری این نوع از چمن ها
  • افزایش استحکام چمن ها
  • تکمیل کننده ی چمن های مصنوعی
  • کاهش میزان احتمال آسیب ورزشکار

استفاده از گرانول چمن مصنوعی برای چمن های مصنوعی مزیت فوق العاده ای دارد. ورزشکاران می توانند در این نوع از زمین ها عملکرد خوبی داشته باشند. ایستایی نخ های چمن زمین با به کارگیری گرانول چمن افزایش می یابد. همین مورد نیز دوام و طول عمر مفید آنها را به مقدار قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. وجود گرانول همچنین می تواند ضربه پذیری چمن را افزایش دهد. این نوع از دانه های پلاستیکی می توانند با جذب نور خورشید دمای چمن مصنوعی را کاهش دهد. زمانی که دمای این نوع از چمن ها افزایش یابد، دست زدن و حتی در بسیاری از مواقع راه رفتن بر روی آنها سخت می شود. گرانول های لاستیکی به مقدار زیاد برای بهبود کارایی چمن های مصنوعی در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته اند. 

 

گرانول چمن مصنوعی چیست؟

 

خرید گرانول چمن مصنوعی

خرید گرانول چمن مصنوعی را می توانید هم اکنون از وب سایت رسمی ما با اطمینان خاطر نهایی کنید. ما اینجا هستیم تا شما محصولات اصل و مرغوب را به قیمت مناسب خریداری کنید. گزینه ی خرید آنلاین گرانول چمن مصنوعی را برای شما عزیزان فعال کرده ایم تا بتوانید در هر جای کشور که هستید به راحتی ثبت سفارش خود را نهایی کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال برای خرید می توانید با ما از طریق شماره های مندرج در ارتباط باشید. توجه کنید در بازار گرانول های لاستیکی فیک و نامرغوب به مقدار زیاد به فروش می رسند. استفاده ی مطلوب و استاندارد از گرانول و در اولویت قرار دادن نمونه های مرغوب می تواند انعطاف پذیری زمین های ورزشی را افزایش دهد.

گرانول چمن مصنوعی در کیفیت و انواع مختلف به فروش می رسد. این محصول زیست سازگار بوده و استفاده از آن، خطری برای محیط زیست ندارد. بهترین نمونه ی گرانول لاستیکی، نمونه های بدون نخ می باشد که حداکثر خاصیت ارتجاعی را می تواند ایجاد کند. وجود نخ در گرانول می تواند به نخ های چمن آسیب بزند. پس حتما با توجه به نوع چمن مصنوعی، گرانول مناسب را سفارش دهید.

 

قیمت گرانول چمن مصنوعی

قیمت گرانول چمن مصنوعی چقدر است؟ قیمت فروش این محصول بر اساس کیلوگرم مشخص می شود. هزینه ای که برای خرید آن پرداخت می کنید بسیار مقرون به صرفه است. می توانید در لیست فروش ما با توجه به نوع گرانول پلاستیکی اطلاعت کامل در مورد قیمت گرانول چمن مصنوعی به دست آورید. فاکتورهای مختلف در قیمت فروش گرانول چمن تاثیرگذار است که از مهمترین آنها می توان موارد زیر را در نظر گرفت:

  • نوع
  • ابعاد
  • کیفیت
  • داشتن نخ یا بدون نخ بودن
  • شرکت تولید کننده

بسته به مقدار خرید می توانید در کوتاهترین مدت زمان این محصول را از ما دریافت کنید. کیفیت گرانول لاستیکی در قیمت آن تاثیر قابل ملاحظه ای دارد. کیفیت را فدای قیمت نکنید. اگرچه خرید گرانول چمن با کیفیت هزینه ی بیشتری دارد ولی ارزش آن را دارد. با خرید نمونه های با کیفیت می تواند برای مدت زمان طولانی از مزیت گرانول چمن مصنوعی بهره مند شوید.  ما گزینه ی ارسال گرانول چمن مصنوعی به سراسر کشور را برای شما فعال کرده ایم. از ما مرغوب ترین گرانول لاستیکی را سفارش دهید. 

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید