چمن مصنوعی مدارس

چمن مصنوعی مدارس؛ خلق محیط آرام برای دانش آموزان!

چمن مصنوعی مدارس یکی از راهکارهای خلاقانه و جذاب برای ایجاد فضای ایده آل و ایمن مدارس است. این نوع چمن در آب و هوای و فصول مختلف زیبایی خوب را حفظ می کند و به هر شکل و اندازه ای قابل نصب است. اکثر مدیران با دانستن تفاوت چمن مصنوعی با طبیعی ترجیح می دهند از مدل مصنوعی برای خلق زیبایی فضای باز مدرسه استفاده کنند؛ بدون این که بابت نگهداری آن دغدغه خاصی داشته باشند. تنها کافی است با روش های تمیز کردن چمن مصنوعی آشنا شوند و برای طولانی مدت از آن لذت ببرند.

بگذارید با مزایای آن بیشتر آشنا شوید. فرض کنید یک سطح همیشه سرسبز جایگزین سنگ فرش، آسفالت و … شود! این سطح همیشه زیباست و مراقبت از آن هم آسان است. به اقداماتی مانند چمن زنی، کوددهی و آبیاری هم نیاز ندارد.

 

 یک سرمایه گذاری عالی!

مزایای چمن مصنوعی برای حیاط مدرسه چیست؟ چرا این محصول برای مدارس پیشنهاد می دهیم؟ اگر چمن مصنوعی به اندازه کافی مقاوم باشد و در برابر نیروها خیلی زود خاصیت خود را از دست ندهد، همچنین به درستی نصب شود، می تواند به عنوان یک سرمایه گذاری عالی شناخته شود. چراکه نیاز به نگهداری کمی دارد،  در هزینه مدارس صرفه جویی می کند و در کاهش مصرف آب هم کمک کننده است.

در ادامه با لیست کاملی از مزایای چمن مصنوعی حیاط مدرسه آشنا می شوید:

مزایای چمن مصنوعی برای حیاط مدرسه

۱٫نگهداری آسان

ممکن است در نگاه اول اجرای چمن طبیعی ارزان تر بنظر برسد. اما نگهداری و بی خطر بودن آن با مشکلاتی مختلفی همراه است. با توجه به نوع استفاده دانش آموزان، چمن طبیعی باید هفتگی کوتاه شود.

علف های هرز و توده های خاک ممکن است موجب تصادف یا آسیب دانش آموزان شود. درحالی که چمن مصنوعی برای مدارس به صورت اختصاصی ساخته شده است و ایمن و محکم است و مشکلاتی مانند لغزندگی و گل ندارد.

۲٫مناسب همه آب و هواها

چمن مصنوعی مدارس طبق استانداردهای مشخص شده ساخته می شود و در برابر آب و هوا مقاوم است. هنگام بارش باران نه تنها خطرناک نمی شود؛ بلکه درخشندگی بیشتر بدست می آورد و دانش آموزان با خیال راحت و بدون ترس از سر خوردن یا خیس شدن به بازی و ورزش بپردازند.

۳٫یک فرصت استثنایی برای بازی

چمن مصنوعی به معنای واقعی دانش آموزان را برای بازی و بیرون رفتن تشویق می کند و شرایط بهتری برای بازی به ارمغان می آورد. حتی می توان با کمک آن مناطق بازی را مشخص و علامت گذاری کرد.

این محصول با انعطاف پذیری بیشتر می تواند میزبان روزهای ورزشی و رویدادهای مهم باشد و نمایشگاه ها و جشن های مختلف را روی آن برپا کرد.

۴٫ گزینه ایمن تری است.

از آنجا که سطح ایمنی چمن مصنوعی بیشتر است می توان از نوع چمن مصنوعی ورزشی برای زمین های مختلف بازی استفاده کرد. با نصب لایه زیرین چمن می توان به تقویت زمین بازی پرداخت و احتمال سقوط و صدمه دیدن دانش آموزان تا حد زیادی کاهش داد.

با خواندن لیست طولانی از مزایای چمن مصنوعی مدارس، اصلا جا تعجب نیست که بسیاری از مدارس و زمین های بازی به چمن مصنوعی تبدیل شده است تا سطوح بی روح همیشه سرسبز و زیبا به نظر برسد. روحیه بازیکنان و دانش آموزان با دیدن فضا تامین شود.

ویژگی های چمن مصنوعی مدارس

برای انتخاب راحت تر، در ادامه با ویژگی های چمن مصنوعی مدارس آشنا می شویم:

ویژگی های چمن مصنوعی مدارس

ارتفاع نه بلند و نه خیلی کوتاه:

یکی از مهم ترین ویژگی های چمن مصنوعی مدرسه، ارتفاع آن است. بیشتر افراد ترجیح می دهند چمن مصنوعی دارای ارتفاع بلند را انتخاب کنند که از نظر ظاهری زیباتر باشد. اما این مدل چمن ها به مرور زمان خمیده می شوند و تمیز و جارو کردنشان دشوار است. به طور کلی، هر نوع چمن مصنوعی ای با ویژگی های خاص طراحی می شود که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. مثلا ویژگی های چمن مصنوعی ورزشی نسبت به چمن مصنوعی تزیینی متفاوت است. به همین خاطر، ارتفاع چمن مصنوعی مدارس معمولا بین ۱۰ الی ۲۶ میلی متر است.

تراکم و وزن:

یکی دیگر از ویژگی های مهم هنگام انتخاب و خرید چمن مصنوعی مدارس، چگالی آن است. چگالی به تعداد نخ ها در هر فوت مربع چمن تعلق می گیرد و هر چقدر چگالی بیشتر باشد، دوام چمن بیشتر خواهد بود. به یاد داشته باشیدف وزن مناسب چمن باید حدود ۳ کیلوگرم در هر متر مربع باشد.

 

جذاب ترین ویژگی، رنگ چمن:

چمن مصنوعی در رنگ های مختلف طراحی و ساخته می شود که با انتخاب رنگ های مختلف می توانید فضای متفاوت تری در حیاط مدرسه ایجاد کنید. البته در حال حاضر رنگ سبز نسبت به دیگر رنگ ها پرطرفدارتر است که در طیف گسترده ای از آن مانند زیتونی، سبز تیره، سبز روشن و … در بازار موجود است.

با کلیک روی مقاله کاربرد چمن مصنوعی رنگی بهتر می توانید رنگ دلخواه را انتخاب کنید.

الیاف پایدار و انعطاف پذیر باید انتخاب شود!

از آنجاکه در مورد چمن مصنوعی حیاط مدرسه صحبت می کنیم، کیفیت و پایداری چمن بسیار اهمیت دارد. امروزه از پلاستیک های مختلف برای ساخت چمن مصنوعی استفاده می شود که شناخته شده ترین آنها نایلون، پلی پروپیلن و پلی اتیلن است. همیشه برای مدارس الیاف قوی تر پیشنهاد می شود تا چمن مصنوعی خیلی زود ظاهر و کیفیت خود را از دست ندهد.

خرید چمن مصنوعی برای مدرسه

خرید چمن مصنوعی برای مدرسه

خرید چمن مصنوعی برای مدرسه را از کدام فروشگاه تجربه کنیم بهتر است؟ امروزه شرکت های مختلفی در زمینه فروش چمن مصنوعی مدرسه فعالیت دارند که انتخاب از میان آنها کمی مشکل است. اما اصلا جای نگرانی نیست. چراکه یک پیشنهاد ویژه برای مدارس داریم!

گروه تولیدی یاراپویش ایرانیان (ترمه چمن) یکی از بهترین تولیدی ها در زمینه چمن مصنوعی است که تمام تلاش خود را برای ساخت انواع چمن مصنوعی طبق استانداردهای جهانی با بالاترین کیفیت انجام داده است تا مخاطبین خود مجبور به پرداخت هزینه های زیاد بابت محصول خارجی نشوند. این گروه برای انتخاب راحت مشاورین تخصصی در نظر گرفته است تا شما با خیال راحت محصول خود را انتخاب کنید.

پس اگر به فکر سلامتی دانش آموزان خود هستید، کیفیت را فدای هر چیزی نکنید.

 


قیمت خرید چمن مصنوعی برای مدرسه چقدر است؟

قیمت خرید چمن مصنوعی برای مدرسه یکی از سوالات رایج هنگام خرید است. اما اول از همه باید نوع چمن را مشخص کنید. شما چمن مصنوعی مدرسه را برای چه هدفی می خواهید؟ قیمت چمن مصنوعی براساس نوع و کیفیت چمن مشخص می شود. مثلا قیمت چمن مصنوعی ورزشی با قیمت چمن مصنوعی تزیینی کاملا متفاوت است.

پس ویژگی هایی که برای ساخت چمن مصنوعی در نظر گرفته می شود، تعیین کننده قیمت است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید