خرید چمن مصنوعی نواری

چمن مصنوعی نواری (خرید با قیمت ویژه)

آزمایشات علمی و تحقیقاتی که در زمینه شرایط روحی بشر انجام گرفته است، نشان داده که وجود فضاهای سرسبز و مملو از گیاهان در اطراف محل زندگی، روحیه بشر را تا سطح قابل توجهی افزایش می دهد. در واقع به همین دلیل است که انسان از ابتدای زمان خلقت خود تا به امروز، توانسته است آرامش را در طبیعت پیدا کند. همین مسائل منجر شده اند که انسان ها هستی خود را وابسته به طبیعت بدانند و تلاش کنند در اطراف محل زندگی خود درخت و گیاه بکارند! اما صنعتی شدن زندگی بشر و گسترش آپارتمان نشینی، منجر شد که اکثر اوقات فضای کافی برای کاشت گیاهان و درختان وجود نداشته باشد. اما با پیشرفت تکنولوژی، بشر توانست این کمبود را با گیاهان مصنوعی و به ویژه چمن مصنوعی پر کند!

اختراع فضای سبز مصنوعی!

چمن مصنوعی محصولی شگفت انگیز از اختراعات بشر است که ایده ساخت آن، ریشه در زیباسازی محیط اطرافمان دارد. در بسیاری از مواقع ممکن است فضای کافی برای کاشت چمن و یا سایر گیاهان نداشته باشیم، یا اینکه ممکن است در محل مورد نظرمان امکان کاشت چمن و ایجاد فضای سبز طبیعی وجود نداشته باشد. در اینگونه مواقع استفاده از چمن های مصنوعی در انواع مدل های رولی و نواری بسیار کاربردی خواهد بود. چمن های مصنوعی در انواع مدل ها و تناژ های متفاوتی از رنگ سبز وارد بازار جهانی شده اند. خریداران بر حسب مقداری که نیاز دارند می توانند انواع مختلفی از چمن مصنوعی های رولی و نواری را از تولید کنندگان و یا فروشندگان چمن مصنوعی تهیه کنند.

معرفی چمن مصنوعی نواری

یکی از انواع چمن مصنوعی تزئینی پر کاربرد در میان عموم مردم، چمن مصنوعی های نواری هستند. این نوع از چمن های مصنوعی بیشتر جنبه دکوراتیو دارند. از چمن مصنوعی نواری برای پر کردن حاشیه سنگ ها و فضاهای خالی در میان سیمان و … استفاده می شود. این محصول در واقع همان چمن مصنوعی رولی و مرسومی است که در همه جا به فروش می رسد. در واقع چمن مصنوعی های نواری از انواع رولی و بسیار بزرگ خود برش داده می شوند. شما می توانید در هر سایز و هر اندازه ای که تمایل دارید، چمن مصنوعی نواری سفارش دهید.

چمن مصنوعی های نواری در انواع مختلف ساخته شده و به صورت حضوری و آنلاین به فروش می رسند. همانطور که در قسمت فوق نیز در مورد آن توضیح داده شد، این محصول در کیفیت های متفاوت و قیمت های متفاوت قابل تهیه است. در خرید چمن مصنوعی نواری باید به چند مورد توجه کنید که در ادامه به تفصیل در مورد آن ها بحث خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات دقیق در زمینه خرید بهترین چمن مصنوعی نواری و کسب اطلاعات از قیمت چمن مصنوعی نواری تا آخر محتوا همراه ما باشید.

چمن مصنوعی نواری

قبل از خرید چمن مصنوعی، حتما به رنگ آن دقت کنید!

همانطور که در قسمت فوق بیان کردیم، عوامل مختلفی در خرید چمن مصنوعی نواری تاثیر گذار هستند. اولین و مهم ترین موضوع، میزان طبیعی جلوه کردن آن است. چمن مصنوعی نواری ظاهری کاملا دکوراتیو دارد. هدف شخص از استفاده از این نوع چمن مصنوعی داشتن جلوه کاملا طبیعی همچون چمن های سرسبز و طبیعی است. یعنی شخص قصد دارد به مکان مورد نظر خود جلوه گیاهان روییده از میان سنگ فرش ها را بدهد. بنابراین هر چقدر رنگ چمن نزدیک تر به رنگ چمن طبیعی باشد، بهتر خواهد بود. تناژ های مختلفی از رنگ سبز برای این چمن ها موجود است. سعی کنید در حین خرید چمن مصنوعی نواری، طبیعی ترین تناژ از رنگ سبز را انتخاب کنید.

اهمیت جنس چمن مصنوعی نواری

موضوع بعدی جنس چمن مصنوعی نواری است. به طور معمول جنس چمن های مصنوعی از الیاف و یا از پلاستیک است. هر چقدر ماده ای که از آن برای ساخت چمن استفاده شده است، با کیفیت تر و درجه یک تر باشد، محصول تولید شده طبیعی تر و ظریف تر جلوه خواهد کرد. در واقع استدلالی که در بخش فوق ذکر شد در اینجا نیز صادق است. هرچقدر ظاهر چمن مصنوعی نواری به چمن طبیعی که در میان سنگ ها می روید شبیه تر باشد بهتر است. طبیعتا چمن مصنوعی ساخته شده از متریال درجه یک، قیمت بیشتری نسبت به چمن مصنوعی ساخته شده از پلاستیک بی کیفیت دارد.

قابلیت ضربه گیری:

موضوع بعدی در خرید چمن مصنوعی نواری، نرمی و ضربه گیری آن است. سعی کنید محصولی را تهیه کنید که جنس زبر و خشنی نداشته باشد. انواع زبر چمن مصنوعی ها می توانند به محیط اطراف و بدن انسان آسیب وارد کنند. علاوه بر این بهتر است قابلیت ضربه گیری نیز داشته باشند. این قابلیت منجر می شود در هر برخورد و هر تماس و هر ضربه ای نشکنند و سالم باقی بمانند. در واقع هر چه پلاستیک و متریال چمن مصنوعی خریداری شده کیفیت بیشتری داشته باشد، احتمال تخریب آن در کوتاه مدت کمتر می شود. الیافی که در ساخت چمن مصنوعی های نواری با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد، منجر به انعطاف پذیری آن می شود. هر چقدر که انعطاف پذیری چمن مصنوعی بیشتر باشد قابلیت تحمل ضربه و فشار در آن افزایش می یابد.

محیط پوشش شده با چمن مصنوعی

نحوه ساخت چمن مصنوعی نواری

چمن مصنوعی های نواری همانطور که گفتیم از رول های بزرگ چمن مصنوعی ها برش داده می شوند. طول این نوار ها حداقل ۵ متر و حداکثر ۱۵ متر خواهد بود. می توانید خودتان به راحتی فواصل بین سنگ ها و بتن هایی که قصد دارید لا به لای آن ها را با چمن مصنوعی نواری پر کنید را اندازه بگیرید. پس از آن می توانید با پیدا کردن یک محل خرید معتبر و اعلام مقداری که به آن نیاز دارید، خرید خود را انجام دهید. پس از ارسال چمن مصنوعی می توانید خودتان به راحتی آن را به محل مورد نظرتان بچسبانید. در واقع یکی دیگر از مواردی که منجر به افزایش میزان استفاده از چمن های مصنوعی شده است، آسان بودن نصب آن است.  برای نصب آن کافی است مقداری از چسب مخصوص را در شیار های مد نظرتان بریزید و نوار را به آرامی و تکه تکه به آن شیار ها بچسبانید.

برای محاسبه مساحت مورد نیازی که قصد دارید برای آن چمن مصنوعی نواری تهیه کنید، کافی است طول و عرض شیار ها را اندازه بگیرید و آن ها را در هم ضرب کنید. در این حالت عدد به دست آمده نشان دهنده میزان مساحتی است که قصد خرید چمن مصنوعی برای آن را دارید.

قیمت خرید چمن مصنوعی نواری

برای داشتن درک بهتر از قیمت چمن مصنوعی نواری بهتر است با معرفی چند نمونه از چمن مصنوعی های نواری و مقایسه قیمت و ویژگی های آن ها، موضوع را تفهیم کنیم. در وب سایت های معتبر مختلف، قیمت چمن مصنوعی نواری برای ابعاد ۵ در ۵۰۰ سانتی متر از حداقل ۷۵ هزار تومان شروع می شود و تا حداکثر ۳۰۰ هزار تومان برای این سایز ادامه پیدا می کند. طبیعتا هر چقدر ابعاد این محصول بزرگتر و میلی متر آن بیشتر باشد و از جنس الیاف اروپایی و یا پلاستیک مرغوب باشد، قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. بنابراین قبل از خرید این مدل از چمن مصنوعی مساحت و میلی متر مورد نیاز خود را مشخص کنید. معمولا حداقل عرضی که برای این مدل از چمن مصنوعی قابل سفارش است ۵ سانتی متر می باشد. فرایند برش و آماده سازی محصول نیز حداکثر ۲ روز می باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید